Reglament Ponts

REGLAMENT PONTS TRAIL

 

1.-  Cursa oberta a tothom, sense distinció de sexe o nacionalitat.

2.- La SORTIDA i ARRIBADA serà a la PLAÇA DEL PORTALET de PONTS el dia 13 d’abril.

3.- HORARIS i DISTÀNCIES:

L’hora de SORTIDA serà a les 09:00h pels corredors de la Cursa Canicross    

L’hora de SORTIDA serà a les 09:15h pels corredors de la Mitja Marató

L’hora de SORTIDA serà a les 09:30h pels participants de la Caminada de 8km i de 10km

L’hora de SORTIDA serà a les 10:00h pels participants de la Cursa de 10 km

L’hora de SORTIDA serà a les 12.00h pels corredors de la Cursa Infantil.

4.- Els circuits estaran degudament senyalitzats, amb cintes.

5.- Els circuits estaran controlats en aquells punts que ho requereixin. Hi haurà lloc pel dipòsit de deixalles. Les persones que no cuidin l’entorn, no completin la totalitat del recorregut o demostrin una actitud inadequada seran desqualificades. També seran motius de desqualificació els següents comportaments:

– No passar per tots els controls
– Rebre ajuda externa fora dels espais autoritzats.
– No realitzar tot el recorregut a peu pel traçat indicat per l’organització.
– No portar el dorsal en la part davantera de la roba o en lloc de fàcil visualització.
– No prestar auxili a qualsevol participant que pugui patir algun accident.

6.- CATEGORIES:

  • Masculí / Femení cursa Mitja Marató
  • Masculí / Femení cursa 10 Km.
  • Masculí / Femení cursa canicross.
  • Masculí / Femení Circuit de l’Obaga (corredors que completin les dues curses – Trail Ponts i Trail Tiurana -amb el millor temps. Els premis seran lliurats a Tiurana).
  • Masculí / Femení Circuit de l’Obaga per equips (equips de mínim 3 persones que completin les dues curses – Trail Ponts i Trail Tiurana – amb el millor temps. Puntuaran els tres millors temps per equip. Els premis seran lliurats a Tiurana).
  • * Les modalitats caminada 8km i 10km, i la cursa infantil no són competitives. 

7.- PREMIS:

Els tres primers classificats de cada categoria femení/masculí de les diverses modalitats rebran un obsequi exclusiu del Circuit de l’Obaga.

Bossa del corredor: Cada participant rebrà una bossa d’obsequis gentilesa dels nostres patrocinadors i col·laboradors.

Sorteigs: durant la jornada, es sortejaran diversos productes i material esportiu entre tots els participants amb dorsal.

8.- INSCRIPCIONS i PREU:

Les inscripcions es tancaran el dia 12 d’abril o un cop assolits els 300 inscrits. També s’admetran inscripcions el mateix dia de la Cursa.

El cost de la inscripció variarà en funció del període i anirà íntegrament destinat a finançar projectes de l‘Oncolliga Lleida. El cost de la cursa infantil serà de 5 euros. A continuació, es detallen els tres períodes d’inscripció:

-Inscripcions fetes entre el 27 de febrer i el 7 de març:

  • Mitja Marató: 15€
  • Trail 10km: 12€
  • Canicross: 12€
  • Caminada 8Km: 7€
  • Caminada 10km: 7€

-Inscripcions fetes entre el 8 i el 25 de març:

  • Mitja Marató: 18€
  • Trail 10km: 16€
  • Canicross: 16€
  • Caminada 8Km: 7€
  • Caminada 10km: 7€

-Inscripcions fetes entre el 26 de març i el 12 d’abril:

  • Mitja Marató: 23€
  • Trail 10km: 21€
  • Canicross: 21€
  • Caminada 8Km: 7€
  • Caminada 10km: 7€

9.- DORSALS:

La recollida de dorsals es farà el mateix dia de la cursa, concretament una hora abans de l’inici de la prova. La bossa del corredor es podrà recollir al finalitzar la prova.

10.- AVITUALLAMENT:

Hi haurà 4 avituallament líquid i sòlids a la modalitat de mitja marató i, dos líquids i sòlids a la cursa de 10km, les caminades i la cursa canicross.

11.- SERVEIS:

Els corredors tindran a la seva disposició servei de vestidors i dutxes després de la cursa.

12.- CANVI D’HORARI O CANCEL·LACIÓ DE LA CURSA

L’organització es reserva el dret de modificar en qualsevol moment la ruta i la ubicació dels llocs de socors i avituallaments sense previ avís. Si el clima és molt desfavorable (grans quantitats de pluja o neu, tempestes fortes… ), l’inici podrà ser postposat durant algunes hores i, fins i tot, es podrà cancel·lar. En cas de força major (especialment amb mal temps i per raons de seguretat), l’organització es reserva el dret d’aturar l’esdeveniment o modificar les barreres horàries. El mal temps no serà obstacle per a la celebració de la cursa, encara que l’organització es reserva el dret d anul·lar-la si ho creu convenient.

13.- Les reclamacions hauran de fer-se per escrit. La decisió de l’Organització serà inapel·lable.

14.- Els organitzadors no es responsabilitzaran dels danys físics o morals que qualsevol  participant pugui patir o causar a tercers.

Tot i així, l’Organització té contractada una pòlissa de responsabilitat civil, el Servei d’una Ambulància i un Assegurança per participant durant el mateix dia de la prova.

15.-  Pel simple fet de participar-hi, s’accepta la present NORMATIVA. Tot allò que no s’hagi previst serà resolt per l’Organització.

Anuncis